نحوه خاموش کردن یک کنترلر Nintendo Switch


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1049
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

 

سوئیچ نینتندو است تن از گزینه های کنترل مختلف ، و آن را یکی از متنوع ترین کنسول تا کنون ایجاد شده است. کنترلرهای استاندارد Joy-Con را می توان در قسمت Joy-Con قرار داد و می توانید برای انجام بازی های خود از یک کنترلر Pro یا گزینه های شخص ثالث استفاده کنید. حتی می توانید یک کنترل کننده GameCube را تا زمانی که آداپتور داشته باشید ، قلاب کنید .

نحوه خاموش کردن یک کنترلر Nintendo Switch

با وجود همه این گزینه ها ، این امکان وجود دارد که شما به طور تصادفی چندین کنترلر را روشن کرده و بدون نیاز به هدر رفتن باتری ها بپردازید بپردازید. با این حال ، نترس زیرا راه حل بسیار ساده است. در اینجا نحوه خاموش کردن یک کنترلر Nintendo Switch آورده شده است.

قبل از بازی

اگر می خواهید کنترل کننده ها را در Nintendo Switch تعویض کنید ، می توانید کنترل کننده فعلی خود را قبل از ورود به بازی خاموش کنید. برای انجام این کار ، با فشار دادن دکمه Home روی کنترلر خود ، به منوی اصلی Switch بروید و در پایین صفحه آیکون Joy-Con را انتخاب کنید.

در صفحه بعد گزینه "Change Grip / Order" را در سمت راست انتخاب کنید و از شما خواسته می شود دکمه های L و R را روی کنترلرهایی که می خواهید استفاده کنید فشار دهید. آنچه این کار را انجام خواهد داد خاموش کردن هر کنترلر در حال حاضر به سیستم است.

این نه تنها روش عالی برای خاموش کردن یک کنترلر که نمی خواهید از آن استفاده کنید ، بلکه می تواند به شما امکان دهد مجدداً از همان شخصی که قبلاً استفاده می کنید ، پیکربندی کنید. آیا می خواهید به جای بازی با آن به صورت عمودی ، یک Joy-Con را به کناری تبدیل کنید؟ فقط کافیست دکمه های L و R را که در کنار آن قرار دارد ، فشار دهید تا این صفحه انجام شود.

سوئیچ را بخوابید

نقد و بررسی Nintendo SwitchNate Barrett / Trends Digital

مانند بسیاری دیگر از کنسول های بازی ، شما Nintendo Switch را به خواب می اندازید تا همچنین هر کنترلی را که اکنون به آن متصل است خاموش کنید. برای این کار ، روی دکمه پاور که در بالای سوئیچ خود قرار دارد ضربه بزنید ، یا نماد پاور را در انتهای منوی اصلی انتخاب کرده و انتخاب خود را تأیید کنید. با فشار دادن دکمه Home روی هرکدام از کنترلرها ، کنسول پشتیبان بگیرید و آن کنترلر تنها شخصی است که هنوز به آن متصل هستید.

با استفاده از تنظیمات سیستم

اگر یک کنترلر را به شخص دیگری هدیه می دهید ، ابتدا می خواهید آن کنترلر را از سیستم خود جدا کنید - این کار باعث می شود که وقتی کنسول خود را از خواب بیدار کنید ، کنسول خود را روشن نکنید.

برای انجام این کار ، به تنظیمات سیستم بروید ، که می توانید با انتخاب نماد چرخ دنده در پایین صفحه اصلی ، به آن دسترسی پیدا کنید. از آنجا ، از فهرست سمت چپ پایین بروید تا وقتی که کنترلرها و سنسورها را مشاهده کنید .

Disconnect Controllers را انتخاب کنید با سیستم خود در حالت دستی انتخاب کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا آنها را از حافظه سیستم خود حذف کنید. اگر سعی کنید این کار را در حالت docked انجام دهید ، یک پیام خطا دریافت خواهید کرد.

کنترل کننده های خود را شارژ می کنند

اگر اجازه دهید کنترل کننده های سوئیچ شما از باتری تمام شود ، نگران نباشید. روشهای متعددی برای شارژ بسیاری از کنترلرهای Switch وجود دارد. کنترلرهای حرفه ای را میتوان از طریق USB-C ، با اتصال به حوض یا بیشتر دستگاههایی که از USB پشتیبانی می کنند ، شارژ کرد. همانطور که برای Joy-Con ، آنها در کنار خود سوئیچ شارژ می شوند ، چه از طریق USB-C متصل باشد و یا به آن وصل شود. روش دیگر ، ایستگاه docking وجود دارد که می توانید آنها را در همان هدف تنظیم کنید

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: نحوه خاموش کردن یک کنترلر Nintendo Switch ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com